محمد موسى يفجر مفاجأة عن "عركة" محمد رمضان مع الجمهور بأمريكا

محمد موسى يفجر مفاجأة عن "عركة" محمد رمضان مع الجمهور بأمريكامحمد موسى يفجر مفاجأة عن عركة محمد رمضان مع الجمهور بأمريكا

TV12-5-2023 | 00:41

كشف الإعلامي محمد موسى، كواليس فشل حفل الفنان محمد رمضان في أمريكا، لافتًا إلى أن حالة من الفوضى شهدتها أحدث حفلاته في الولايات المتحدة الأمريكية، والتي شهدت اشتباكات بالأيدي بين الجماهير الحاضرين في الحفل.
وأضاف محمد موسى، خلال تقديم برنامج "خط أحمر" على قناة الحدث اليوم، بعض الجماهير تشاجروا بالأيدي مع بعضها البعض وكمان المشاجرة وصلت أنهم قلعوا هدومهم في الخناقة، وده أدى لتوقف محمد رمضان عن الغناء، وطالب الجميع بالتزام الهدوء، موضحا: الحفل توقف قبل موعد انتهائه بنصف ساعة والفيديو كمان واصف كل حاجة ومش محتاج لأي كلام".
تابع، محمد رمضان وقف الغنا وحاول يهدي الخناقة في حفلته ووجه اللوم للأشخاص اللي تسببوا في المشاجرة، وقال لهم شكلنا وحش كعرب لو الحفلة دي باظت وطلب رمضان من إدارة تنظيم الحفل يطفوا نور القاعة اللي كان حاضر فيها في الحفلة حوالي 200 واحد ومعظمهم من جنسيات عربية يعني محمد رمضان كان بيحي حفلة للجاليات العربية مش حفلة كبيرة.. حاجة كده على القد.. مستطردا، محمد رمضان طلب من منظمي الحفلة إنهم يطفوا النور ويقفلوا البيبان وده بهدف السيطرة على الموقف، وبعدها الجمهور طالب باستعادة أمواله كون الحفلة مكملتش وباظت".
https://www.youtube.com/watch?v=ybkLVR5uzBc

أضف تعليق

رسائل الرئيس للمصريين

#
مقال رئيس التحرير
محــــــــمد أمين
إعلان آراك 2