حمو بيكا: «اللي زي حسن شاكوش ميتعاتبش مش إنسان يتعاتب هو مبيسألش»

حمو بيكا: «اللي زي حسن شاكوش ميتعاتبش مش إنسان يتعاتب هو مبيسألش»صور أرشيفية

ثقافة وفنون19-9-2021 | 15:34

قال نجم المهرجانات حمو بيكا خلال ظهره فى برنامج "الترابيزة"، الذى تقدمه الإعلامية أميرة بدر، عبر قناة "الشمس" أن حسن شاكوش لا يعطيه حقه عندما يتحدث عن أي مهرجان تشاركا فيه، قد يكون من إنتاجه لكن شاكوش لا يذكر اسمه حتى، كما أنه لا يتصل به أو يسأل عنه.

مضيفا "اللي زي حسن ميتعاتبش مش إنسان يتعاتب هو مبيسألش، لما نعمل أنا وهو 5 أغاني ولحد دلوقتي متعلقين مش عارفين ينزلوا ميتعاتبش".

وذكر حمو بيكا أنه و حسن شاكوش تعاونا في 5 أغنيات، لكن شاكوش يرفض طرحهم ولا يعرف سبب ذلك، وسأله أكثر من مرة وأخبره أنه لن يطرحهم، وهذه الأغنيات شراكة بينهما ولا بد من موافقتهما كي يتم طرحها.

وأكمل حسن شاكوش يرى نفسه رقم واحد، لكن المهرجانات لا يوجد بها هذا الأمر، والنجاح الحقيقي أن يحبك الجمهور قائلا: "هو بيحب يخش في شخصية مش بتاعته، وهو عاوز يبقى محمد رمضان وبيقلده

على جانب آخر، كان حمو بيكا تعرض لانتقادات الفترة الماضية بعد تصوير زيارته لطفلة مصابة السرطان.

نشر حمو بيكا فيديو عبر صفحته بموقع التواصل الاجتماعي Facebookردا، وعلق عليه قائلا: "بمناسبة البوست المنتشر بخصوص أني زرت الطفلة الجميلة في بيتها عشان هي بتحبني، أولا أنا زرت الطفلة الجميلة دي بناء على طلبها". تابع حمو بيكا: "ثانيا أنا مطلبتش أن حد يصورني أو أنا بتاجر بالمرض، والتفكير الردئ جدا اللي بقي في الناس ده، ثالثًا أهلها صوروني عشان فرحتهم بوجودي مش لغرض الشو والمتاجرة بالمرض والكلام الهايف ده"،".

أضف تعليق

حكايات لم تنشر من سيناء

#
مقال رئيس التحرير
محــــــــمد أمين
تسوق مع جوميا

الاكثر قراءة

إعلان آراك 2