أحمد العوضي لـ ياسمين: «إوعديني إنك هتكملي»

أحمد العوضي لـ ياسمين: «إوعديني إنك هتكملي»صورة أرشيفية

فنون9-12-2021 | 22:28

حلت الفنانة ياسمين عبد العزيز وزوجها الفنان أحمد العوضى مساء أمس الأربعاء 8 ديسمبر، ضيفة على برنامج "معكم مني الشاذلي"، الإعلامية مني الشاذلي، عبر قناة سي بي سي.

واليوم يذاع الجزء الثاني من اللقاء، بإنضمام زوجها الفنان أحمد العوضي، وذلك في أول ظهور إعلامي لهما سويا.

وقاا العوضي عن منشور حزنه ودعائه ل ياسمين: "لما كتبت البوست انا كنت حاسس لما دخلت تعمل العمليه وكلمت هشام الكيلاني قالي قدمها من ١ ل ٣ وكانت صدمه، ودكتور عصام قال لو عدي الايام نبقي تمام، وكنت مصدوم واول مرة اسمع الكلام دا ومكنتش اتخيل".

واضاف: "لا يرد القدر الا الدعاء وكتبت البوست دا وحسيت ان ستارة سودا ع وشي عشان تقوم بالسلامه".

وقال ياسمين عندما خرجت من العمليات ان العوضي قال لها: "جالي وقالي اوعي تموتي وهو بيعيط وأنا من كتر الأدوية وأنا بهز دماغي وعيني ف عينه وقولتله واوعدك إن أنا هكمل".

وأضافت: "وبيبعتلي مسدجات على الواتس اب وبيستني اليوم اللي تبقي العلامه زرقة وأشوفها بتشوف الرسالة، ولما نتخانق ابعتله المسدج دي وأنا اللي كنت هروح وأمشي هه إوعي تنسي".

أضف تعليق

في قمة الكبار .. مصر شريك في صياغة المستقبل العالمي

#
مقال رئيس التحرير
محــــــــمد أمين
اعلان