محمد موسى عن هجوم أحمد فلوكس على هادي الباجوري: "راجل عنده كرامة"

محمد موسى عن هجوم أحمد فلوكس على هادي الباجوري: "راجل عنده كرامة"محمد موسى عن هجوم أحمد فلوكس على هادي الباجوري: راجل عنده كرامة

ثقافة وفنون19-2-2022 | 04:41

قال الإعلامي محمد موسى إن رد الفنان أحمد فلوكس على تصريحات المخرج هادي الباجوري الأخيرة بشأن موافقته على تقبيل زوجته في الأفلام، "بصراحة شابوه لأحمد فلوكس راجل محترم وراجل دكر وعنده كرامة".

وأضاف محمد موسى خلال تقديم برنامج "خط أحمر" على قناة الحدث اليوم، أن "فلوكس" كتب على صفحته بـ "فيسبوك"، مهاجما المخرج هادي الباجوري "ناس مين اللي بتسيب بناتها وزوجاتها تلبس مايوه عريان مش فاهم.. اتكلم عن نفسك يا ريس وعن نوعك.. أنت ماعندكش مشاكل أن مراتك تتباس ده موضوعك أنت إحنا لا.. أنت بتقول إيه.. اتقِ الله، يعني واحد بيشم يبقى كل الناس شمامة واحد فاشل تبقى كل الناس فشلة، وللأسف الكلام متاخد عنوان وللأسف أنا مش فاهم يعني ولا عمل ليه ناجح حتى شريهان عودتها سواء مسرح أو إعلان مش هاتكلم ولا كأنها رجعت.. ولسه أساسا بيشتغل.. امتى المهنة دي تتعدل وتنضف بقي".
وكان المخرج هادي الباجوري قد قال في تصريحات تلفزيونية، إنه لا يمانع أن يتم تقبيل زوجته أو أن تشارك في مشاهد رومانسية في الأفلام، وهو ما أثار هجوما واسعا مؤخرا وتعرض بسبب للانتقادات.

أضف تعليق

حكايات لم تنشر من سيناء (2)

#
مقال رئيس التحرير
محــــــــمد أمين
تسوق مع جوميا

الاكثر قراءة

إعلان آراك 2