رزق عبد السميع
محمـــــد أمين
ليه دايمًا عنيدة وفظة كده؟ ليه مش بتفهمني؟ دايمًا بسأل نفسي وأنا أحاول أفهم ابنتي. هي بعمر عشرين سنة، وعمرها المفروض ناضج، لكن أحيانًا كلامها يكون فظًّا ويجرحني بدون قصد او بقصد ، ماتعتبره