شيرين من تونس: أنا كنت ميتة والجمهور رجعنى للحياة تانى

شيرين من تونس: أنا كنت ميتة والجمهور رجعنى للحياة تانىشيرين عبد الوهاب

فنون21-8-2022 | 05:32

تألقت الفنانة شيرين عبد الوهاب، فى حفلها الذى أقيم أمس بمدينة قرطاج التونسية، وسط آلاف المعجبين وجمهورها فى تونس.

ووجهت شيرين من حفلها فى مهرجان قرطاج، شكرها لجمهور قرطاج، قائلة: "الجمهور هنا يرجع الحياة حتى للموتى، وأنا كنت ميتة".

وتابعت شيرين: "عايزة أقول كلمتين صغيرين أشكر فيها الجمهور اللى رجعنى تانى للحياة، وأشكر ناس معينين وقفوا معايا جدا فى الفترة النفسية الأخيرة دى".

وأضافت: "عايزة أشكر دكتور نبيل عبد المقصود دكتورى، هو ده الدكتور اللى عالجنى بجد، هو من أسبوعين قلتلوا أنا مش هقدر أغني، قالى هتقدرى وأنا هاجى معاكى".

أضف تعليق

في قمة الكبار .. مصر شريك في صياغة المستقبل العالمي

#
مقال رئيس التحرير
محــــــــمد أمين
اعلان