بعد تصريحات زيزي عادل.. رنا سماحة ترد على زرع كاميرات في حمامات ستار أكاديمي

بعد تصريحات زيزي عادل.. رنا سماحة ترد على زرع كاميرات في حمامات ستار أكاديميزيزي عادل

ثقافة وفنون27-12-2022 | 05:18

علقت الفنانة رنا سماحة علي تصريحات زيزي عادل عن برنامج ستار أكاديمي مؤخرًا، والتي قالت فيها: "لو رجع بيَّ الزمن ما كنتش هشارك في برنامج ستار أكاديمي، لإن فكرته ضد تقاليدنا وبدون أي احترام".

وقالت الفنانة رنا سماحة في تصريح صحفية: "برنامج ستار أكاديمي من أنجح برامج اكتشاف المواهب في التاريخ وأنا بالنسبة لي أنا ما شوفتش منه حاجة وحشة، بل بالعكس تجربة ستار أكاديمي أضافت ليَّ وليها فضل عليَّ وعلى كل اللي شاركوا في البرنامج ولو رجع بيَّ الزمن تاني هكرر التجربة تاني وكل اللي شارك في البرنامج استفاد منه كتير، وأول ما شاركت في البرنامج ناس كتير أوي قالت لي أنتِ شرفتينا.

وكشف الفنانة رنا سماحة عن حقيقة زراعة كاميرات في الحمامات في برنامج "ستار أكاديمي" قائلة: "كل ما تردد عن زراعة كاميرات في الحمامات في برنامج ستار أكاديمي أمر غير حقيقي وليس له أساس من الصحة.

وأضافت رنا سماحة قائلة: "أما بالنسبة للعادات والتقاليد دي بترجع للبني آدم نفسه لكن ما ينفعش تظلم تجربة كاملة وعلى فكرة أنا كنت بصلي في الأكاديمي عادي ومفيش أي مشكلة، وستار أكاديمي أكثر أمان من من بين البرامج الأخرى مصيفة: “كل حاجة كانت بتتعرض طول الـ ٢٤ ساعة”.

أضف تعليق

حكايات لم تنشر من سيناء (2)

#
مقال رئيس التحرير
محــــــــمد أمين
تسوق مع جوميا

الاكثر قراءة

إعلان آراك 2