أول رد من حلا شيحة على أنباء طلاقها من معز مسعود

أول رد من حلا شيحة على أنباء طلاقها من معز مسعودحلا شيحة ومعز مسعود

ثقافة وفنون24-7-2022 | 10:09

كشفت النجمة حلا شيحة حقيقة انفصالها عن الداعية الإسلامى معز مسعود، بعد انتشار عدة شائعات حول طلاقهما.

وردت حلا شيحة على تلك ال شائعات عبر صفحتها الشخصية على موقع التواصل اللاجتماعى لتبالد الفيديوهات والصور "إنستجرام"، قائلة: ""لكل المتابعين والمحبين على صفحتي حابة أقولكم مفيش أي خبر اتكتب عن معز وعني يخص الطلاق وكلامي في البوست اللي فات كان كلام عام" ".

وتابعت حلا شيحة: ""معز بعيد عن الكلام دا بالعكس هو سبب كبير لحاجات جميلة في حياتي وعيب الكلام اللى بيتقال على صفحات السوشيال ميديا "".

وكانت النجمة حلا شيحة، قد شاركت جمهورها ومتابعيها، عبر حسابها الرسمى بموقع "إنستجرام"، يوم الخميس الماضى، صورا من أحدث ظهور لها، التى ظهرت فيها مع إحدى صديقاتها وأطفالها.

وعلقت حلا، على الصور قائلة: "لحظات فى حياتنا بتعدى مع ناس بنقابلهم مرة فى العمر، ولحظات مع أولادنا بنحس بيها بفرحة وحب وأمل، ولحظات مع نفسنا بنتأمل فيها حياتنا".

وتابعت: "كل أيامنا لحظات.. علشان كدة مفيش حاجة تستاهل الزعل والتفكير الزيادة، وأجمل حاجة أن الواحد لما يتعب أو يحس إنه تايه أو متلخبط لازم يبقى متأكد أن مشاعره بتقوله حاجات محتاج يعرفها أو يفهمها أو يفهم نفسه أكتر".

واستطردت: ""نتعلم ومش عيب نقول غلطنا، ومش عيب نصلح أخطاءنا، بس أهم حاجة منكملش ونعاند نفسنا ونعاقب نفسنا ونحكم على نفسنا بالفشل.. الفشل أننا نسيب نفسنا جوا نفس المشاكل ونستلم" ".

وكانت حلا شيحة، قد نشرت مؤخرا، على "إنستجرام" فيديو احتفالا بعيد ميلاد ابنها أحمد، وعلقت قائلة: "النهاردة يوم ميلاد أحمد.. بيتم 9 سنين يا رب العمر كله فى سعادة ونجاح.. ربنا يحفظه وكل أخواته البنات هنا وخديجة وعائشة، ويحفظ أولادنا كلهم يا رب حبيت أشاركم لحظة حسيتها".

أضف تعليق