من بيبو لـ تريزيجيه: مينفعش اللي انت بتعمله

من بيبو لـ تريزيجيه: مينفعش اللي انت بتعملهتريزيجيه

رياضة25-11-2025 | 06:53

قام خالد بيبو مدير الكرة بنادي زد، بتوجيه رسائل لـ محمود حسن تريزيجيه نجم فريق كرة القدم الأول بالنادي الأهلي.

وصرح خالد بيبو عبر شاشة "أون سبورت": "تريزيجيه أنا شايفه إنه هو متوه نفسه، تحس إنه عاوز يكون شايل علم الأهلي لوحده"، مشيرا: «انت واحد وسط فريق وانت ليك دور واحد تعمله وماتحملش على نفسك أكبر من طاقتها»"

وقال: "مينفعش كل ما الفريق يخسر انت تشيل كل الخسارة ولما يكسب انت تشيل المكسب كله، مفيش كدة طبعا في النادي الأهلي".

ولفت: "مينفعش اللي تريزيجه بيعمله إنه عاوز ياخد النسبة كلها في المكسب والخسارة، وعلشان كد طول الوقت هيحس إنه مقدمش حاجة".

أضف تعليق

في قمة الكبار .. مصر شريك في صياغة المستقبل العالمي

#
مقال رئيس التحرير
محــــــــمد أمين
اعلان