قام خالد بيبو مدير الكرة بنادي زد، بتوجيه رسائل لـ محمود حسن تريزيجيه نجم فريق كرة القدم الأول بالنادي الأهلي.
وصرح خالد بيبو عبر شاشة "أون سبورت": "تريزيجيه أنا شايفه إنه هو متوه نفسه، تحس إنه عاوز يكون شايل علم الأهلي لوحده"، مشيرا: «انت واحد وسط فريق وانت ليك دور واحد تعمله وماتحملش على نفسك أكبر من طاقتها»"
وقال: "مينفعش كل ما الفريق يخسر انت تشيل كل الخسارة ولما يكسب انت تشيل المكسب كله، مفيش كدة طبعا في النادي الأهلي".
ولفت: "مينفعش اللي تريزيجه بيعمله إنه عاوز ياخد النسبة كلها في المكسب والخسارة، وعلشان كد طول الوقت هيحس إنه مقدمش حاجة".